مکمل ویتامین ای ایکس مارت

مقدار ویتامین E 
برابر با 24 کیلوگرم انبه خرد شده

مقدار ویتامین E 
برابر با 1000 گرم بادام بو داده

ویتامین ای

مقدار ویتامین E  
برابر با 120 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی

مقدار ویتامین E 
برابر با 32 قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان

خواص ویتامین E

کمک به سلامت قلب و عروق

کمک به پیشگیری از ابتلا به سرطان

کمک به تقویت سیستم ایمنی

کمک به حفظ سلامت پوست و مو

ویژگی‌های مکمل ویتامین ای ایکس مارت

کمک به سلامت قلب و عروق

مطالعات نشان می‌دهند که مصرف مکمل ویتامین E در کاهش روند تصلب شراین موثر است، ویتامین E خاصیت پایین آوردن کلسترول را دارد و به این واسطه به سلامت قلب و عروق کمک می‌کند. مطالعات نشان داده اند که ویتامین E به ویژه آلفا توکوفرول باعث تقویت اثر ضد پلاکت آسپرین می‌شود.

کمک به پیشگیری از ابتلا به سرطان

استرس اکسیداتیو پیش زمینه بسیاری از سرطان‌ها به ویژه سرطان پوست و دستگاه گوارشی است. ویتامین E منجر به از بین بردن رادیکال های آزاد شده و به این طریق از غشاهای سلولی محافظت می‌کند.

کمک به حفظ سلامت پوست و مو

ویتامین E با خاصیت آنتی اکسیدانیش منجر به حذف رادیکال های آزاد می‌گردد، از این رو در حافظت از فولیکول مو در برابر استرس اکسیداتیو و آسیب‌های ناشی از رادیکال آزاد نقش مهمی ایفا می‌کند. ویتامین ای دارای خاصیت ضد لک نیز می‌باشد.

کمک به تقویت سیستم ایمنی

ویتامین E منجر به تحریک سیستم دفاعی بدن و افزایش پاسخ‌های ایمنی می‌گردد،

ویتامین E همچنین مقاومت سیستم ایمنی  افراد مسن را نسبت  به بیماری‌های ویروسی

افزایش می‌دهد.

ویتامین ای
کمک به سلامت بینایی

اثر تجمعی استرس اکسیداتیو می‌تواند از دلایل اصلی از دست دادن بینایی در افراد مسن باشد. از این رو مواد مغذی حاوی آنتی اکسیدان همچون ویتامین E به منظور جلوگیری و درمان این عارضه‌های چشمی استفاده می‌گردد.

کمک به بهبود باروری

ویتامین E منجر به سرکوب تولید گونه‌های فعال اکسیژن در مردان نابارور شده و فاکتورهای مختلف منی از جمله تعداد اسپرم و تحرک اسپرم را بهبود می‌بخشد.

سطح بالای استرس اکسیداتیو ریسک فاکتوری برای بسیاری از اختلالات مرتبط با باروری همچون مرگ میر جنین، سقط زودرس خود به خودی، محدودیت رشد درون رحمی، زایمان زودرس و وزن کم هنگام تولد است.

کمک به کاهش علائم یائسگی

مصرف ویتامین E در کاهش گرگرفتگی و تعریق شبانه موثر است و به بهبود خشکی واژن نیز کمک می‌کند.

کمک به سلامت دستگاه عصبی

سطوح بالای پلاسمایی ویتامین E مرتبط با کاهش ریسک بیماری آلزایمر در افراد مسن است، این خاصیت حفاظت از سلولهای عصبی (neuroprotective) به واسطه ایزوفرم های مختلف ویتامین E ایجاد می‌گردد.

مزایای استفاده از مکمل ویتامین ای

مکمل ویتامین ای 400 ایکس-مارت، با تامین ویتامین E مورد نیاز بدن و به واسطه نقش آنتی اکسیدانیش منجر به جلوگیری از آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد شده و در محافظت از غشاء های سلولی نقش موثری ایفا می‌کند. همچنین در حفظ سلامت سیستم قلب و عروق، پیشگیری از ابتلا به سرطان‌ها و حفظ سلامت پوست و مو و کمک به درمان اختلالات تولید مثل موثر است. ویتامین E از دسته ویتامین‌های محلول در چربی است، این ویتامین خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و از بافت‌های بدن در مقابل اثرات مخرب رادیکال آزاد و برخی از ترکیب‌های شیمیایی محافظت می‌کند.

ویتامین E

ویتامین E از دسته ویتامین‌های محلول در چربی است، این ویتامین در بدن ذخیره می‌گردد، از این رو مصرف بیش از حد آن باعث ایجاد سمیت می‌گردد. این ویتامین خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد و از بافت‌های بدن در مقابل اثرات مخرب رادیکال آزاد  و برخی از ترکیب‌های شیمیایی محافظت می‌کند.

ویتامین E با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی به تقویت سیستم ایمنی، محافظت سیستم قلبی-عروقی، پایین آوردن ریسک ابتلا به سرطان و حفظ و ارتقای سلامت عمومی بدن کمک می‌کند.

اثرات مکمل تغذیه‌ای ویتامین ای در بدن

مصرف مکمل ویتامین ای ایکس-مارت با تقویت خاصیت آنتی اکسیدانی به جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ها و حفظ سلامت عمومی بدن کمک می‌کند.
تاثیر گذاری عملکرد
سیستم ایمنی تحریک سیستم دفاعی بدن، افزایش پاسخ های ایمنی سلولی و سیستم ایمنی هومورال، افزایش عملکردهای فاگوسیتی
خاصیت ضد سرطانی خاصیت آنتی اکسیدانی - خاصیت ضد التهابی - خاصیت آنتی پرولیفراتیوی
مو خاصیت آنتی اکسيداني- حذف رادیکال‌های آزاد- حفاظت از فولیکول مو در برابر استرس اکسیداتیو و آسیب های ناشی از رادیکال‌های آزاد
پوست خاصیت حذف رادیکال‌های آزاد و محافظت در برابر نور
بیماری های قلبی و عروقی موثر در کاهش روند پیشرفت بیماری تصلب شرایین
بیماری آزایمر کمک به کاهش ریسک بیماری آلزایمر در افراد مسن و حفاظت از سلول‌های عصبی
بینایی سرکوب آسیب های ناشی از استرس اکسیداتیو که می تواند از دلایل ایجاد عارضه های چشمی باشد
باروری مردان کمک به افزایش باروری و تعداد اسپرم در مردان
باروری زنان کمک به جلوگیری از بیماری های مرتبط با باروری، همچون سقط زودرس، محدودیت رشد درون رحمی، زایمان زودرس و وزن کم نوزاد هنگام تولد

نظرات خریداران مکمل ویتامین ای ایکس مارت

میتوانید در این قسمت نظرات مشتریانی که مدتی است این محصول را خریده‌اند و از آن استفاده کرده‌اند را بخوانید تا بتوانید بیشتر با جنبه‌های دیگر محصول آشنا شوید.

مکمل ویتامین E رو میخوای؟

اگه نیاز به آنتی اکسیدان قوی دارید که باعث تقویت سیستم ایمنی میشه و از سیستم قلبی عروقی‌تون محافظت میکنه و ریسک ابتلا به سرطان رو کاهش میده، ویتامین ای ایکس مارت بهترین گزینه برای حفظ سلامتی شماست. کمربند سلامتیت رو همیشه پیش خودت داشته باش!

راهنمای مصرف مکمل ویتامین ای ایکس مارت

مصرف ویتامین ای چه تاثیراتی روی بدن دارد؟

ویتامین E یک ویتامین محلول در چربی است که با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی به تقویت سیستم ایمنی، محافظت سیستم قلبی-عروقی، پایین آوردن ریسک ابتلا به سرطان و حفظ و ارتقای سلامت عمومی بدن کمک می‌کند.

این ویتامین برای عملکرد بسیاری از اندام‌ها در بدن مهم می‌باشد و به عنوان یک آنتی اکسیدان، نقش مهمی در احیای رادیکال‌های آزاد و تبدیل آن‌ها به ترکیبات بی خطر ایفا کرده و موجب کاهش آسیب‌های ناشی از رادیکالهای آزاد می‌گردد.

مصرف مکمل ویتامین ای ایکس-مارت با تقویت خاصیت آنتی اکسیدانی به جلوگیری از ابتلا به بیماری‌ها و حفظ سلامت عمومی بدن کمک می‌کند.

آنتی اکسیدان‌ها با خاصیت خنثی کردن رادیکالهای آزاد منجر به شکستن واکنش زنجیره‌ی پراکسیداسیون لیپید شده و به این طریق از غشاهای سلولی بوسیله ترمیم و جایگزینی لیپید محافظت می‌کنند. از این رو ممکن است در پیشگیری از ابتلا به سرطان و بیماری‌های قلبی کمک کننده باشند.

مکمل ویتامین ای ایکس-مارت در جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و سرطان‌ها کمک کننده است.

سطوح بالای پلاسمایی ویتامین E مرتبط با کاهش ریسک بیماری آلزایمر در افراد مسن است، این خاصیت حفاظت از سلولهای عصبی (neuroprotective) به واسطه ایزوفرم های مختلف ویتامین E ایجاد می‌گردد.

ویتامین E همچنین مقاومت سیستم ایمنی  افراد مسن را نسبت  به بیماری‌های ویروسی افزایش می‌دهد.

مکمل ویتامین ای ایکس-مارت یکی از مکمل‌های بسیار مناسب برای افراد بالای 50 سال است، زیرا به حفظ سلامت قلب و عروق، پیشگیری از ابتلا به آلزایمر و تقویت سیستم ایمنی افراد مسن کمک می‌کند.

ماکولاردژنریشن  وابسطه به سن و کاتاراکت  از دلایل اصلی از دست دادن بینایی در افراد مسن است.

دلیل اصلی ایجاد آنها ناشناخته است اما اثر تجمعی استرس اکسیداتیو می‌تواند از دلایل ایجاد این عارضه‌های چشمی باشد از این رو مواد مغذی حاوی آنتی اکسیدان همچون ویتامین E به منظور جلوگیری و درمان این عارضه‌های چشمی استفاده می‌گردد.

مصرف ویتامین ای ایکس-مارت به حفظ سلامت بینایی به ویژه افراد مسن کمک می‌کند.

 

افزایش گونه‌های فعال اکسیژن (ROS) می تواند به دلیل فاکتورهای محیطی همچون افزایش دما، اشعه‌های الکترومغناطیسی، آلودگی هوا، سموم و آفت کش‌ها و… رخ دهد. مطالعات متعددی نشان دهنده تاثیر پذیری اسپرم از استرس‌های اکسیداتیو و گونه‌های فعال اکسیژن هستند.

ویتامین E منجر به سرکوب تولید گونه های فعال اکسیژن در مردان نابارور شده و فاکتورهای مختلف منی از جمله تعداد اسپرم و تحرک اسپرم را بهبود می‌بخشد.

سیگار کشیدن و در معرض دود سیگار قرار گرفتن منجر به کاهش سطح سرمی  ویتامین E شده و منجر به کاهش سطح تستوسترون می‌شود. کاهش سطح ویتامین E منجر به افزایش استرس اکسیداتیو شده و با همراهی کاهش سطح تستوسترون احتمالا در افزایش شیوع ناباروری موثر است.

یکی از اقدامات درمانی در مردان نابارور تجویر ترکیبات آنتی اکسیدان همچون ویتامین ای ایکس-مارت است.

سطح بالای استرس اکسیداتیو ریسک فاکتوری برای بسیاری از اختلالات مرتبط با باروری همچون مرگ میر جنین، سقط زودرس خود به خودی، محدودیت رشد درون رحمی، زایمان زودرس و وزن کم هنگام تولد است. سطح بالای گونه‌های فعال اکسیژن (ROS) منجر به تاثیر منفی بر باروری اووسیت و همچنین  سرکوب لانه گزینی شود.

در سالهای اخیر توجه ویژه‌ای به مصرف ویتامین E به منظور حفظ سلامت سیستم باروری در زنان شده است.

مصرف مکمل ویتامین ای ایکس-مارت به تمام بانوان و آقایان در سنین باروری پیشنهاد می‌گردد.

ویتامین E با خاصیت آنتی اکسیدانی منجر به حذف رادیکال‌های آزاد می‌گردد؛ از این رو در حافظت از فولیکول مو در برابر استرس اکسیداتیو و آسیب‌های ناشی از رادیکال آزاد نقش مهمی ایفا می‌کند.

ویتامین E بیش از 50 سال در زمینه‌های مرتبط با درماتولوژی مورد استفاده قرار گرفته و ماده موثره بسیاری از ترکیبات آرایشی بهداشتی است.

 ویتامین E با خاصیت حذف رادیکالهای آزاد و خاصیت محافظت در برابر نور (photoprotective) به حفظ سلامت پوست کمک می کند. ویتامین E در درمان بسیاری از اختلالات پوستی کمک کننده است، به علاوه ویتامین E با همراهی ویتامین C و زینک در پروسه ترمیم زخم موثر واقع می‌شود.

مکمل ویتامین ای ایکس-مارت در سوئیس فرموله شده و کیفیت فوق العاده‌ای دارد.

مکمل ویتامین ای ایکس-مارت حاوی 400 واحد بین المللی ویتامین‌ای در هر سافت ژل است.

 

کامل بخوانید بستن

سوالات متداول

ویتامین ای از ویتامین‌های محلول در چربی می باشد، که در بدن ذخیره می‌گردد و همه افراد نباید به صورت روزانه مصرف کنند.

بهترین زمان مصرف ویتامین ای همراه با وعده غذای چرب است.

بله این مکمل می‌تواند باعث رقیق شدن خون شود. به همین دلیل نباید همراه با دارو های رقیق کننده خون مصرف شود.

مکمل ویتامین E یکی از مکمل‌های تجویز شده برای درمان کبد چرب بوده که بایستی روزانه تا 800 واحد مصرف شود.

سوالات متداول ویتامین ای
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Scroll to Top
به بالای صفحه بردن